zp and yf

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 8, 2010

富良野的花及天空





欢迎来到位于接近富良野的FARM TOMITA。只需要乘搭北海道的JR电车,就可以到达这个每个夏天都特别设立的临时车站 - LAVENDAR STATION,只需由车站沿路步行大概8分钟,就可以到达这个充满一片又一片的花海啦!
这里盛产薰衣草,每一年的7月至9月,就会见到,闻到填满陆地的薰衣草。但是,我的时间没有撞正那个季节,所以就没有机会见到啦!不过,见到其他的花,依然让我大快人心!
大自然的奥妙,实在是太令人匪夷所思!

我好喜欢我在那边所拍的照片,那边阳光普照,天空特别美,陆地生物的颜色也格外鲜艳。就算你没有一身好绝技,我相信也能拍到一张又一张的绝‘照’!

6月18日,2010。

2 comments:

  1. very beautiful photos! how long was your Hokkaido trip? So nice cos u managed to go free and easy. I went there last month too.... but followed full-trip

    ReplyDelete
  2. Thanks Carrie! my Hokkaido trip was 24 days... i missed out many nice places too.. i have not been to those places that you been to ><

    ReplyDelete